3 Mart 2008 Pazartesi

Ye Çikolatayı Kap Arabayı



Son günlerin yeni çikolata ve gofret satma tekniği olan çikolata yiyip hediye kazanma yada kadın elbisesi giyip çikolatayı bedavaya getirme gibi reklamlara ve kampanyalara çok kıl oluyorum. Kampanya hepimizin bildiği gibi ürünün ambalajının içinde olan şifreyi mesaj atarak çekilişe katılmaktan ibaret. Tek bir şifre göndermek büyük ödülü kazanmak için yeterli olsada tabiki de daha çok şifre yollayıp kazanma şansını artırmakta gerekiyor. Bu bilindik yöntemin beni kıl eden tarafı araba kazanmak uğruna dünyanın çikolatasını yiyeceğim, şifreyi mesaj atacağım ve çekilişlere katılacağım. Eee sonra? Şöle özetliyeyim yüzümün her yerinde sivilceler çıkacak, olan benim kontörlerime olacak bir de üstüne arabayı kazanamamanın verdiği hayal kırıklığıyla sağlam bir depresyon beni bekliyor olacak. Altıma Dodge Nitro'yu, Audi TT'yi veya BMW Z4'ü çektiğim vakit sivilcelerim olsada önemi yok diyenlere malesef katılamıyacağım. O suratla altına ne çekersen çek boş.


Bu tür kamyanlara bu kadar karşı olmamın sebebi bu güne kadar haydan gelen bir şeye sahip olamamam olabilir :) Haydan geleni bıraktım bakkala kim gitsin diye bile kura çektiğimizde çıkan hep ben oluyorum. Anlıyacağınız biraz şanssızım. Ama çevremdede hiç kimseden "Abi bir çekilişe şifre yolladım hediye kazandım" diye bir şey duymadım. Burdan tüm çikolata üreticilerine sesleniyorum bana araba yerine içi fındık, fıstık dolu çikolatalar verin. Artık araba verelim satışları arttıralım mantığından kurtulun ve daha yaratıcı olun.

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Bahadır, çok güldüm, çok güzel bir konuya temas etmişsin gerçekten. Ama senin de dediğin gibi, belki o arabayı altına çekince yüzünün hali kimsenin umrunda olmaz, öyle olmasa memleketin en çirkin adamları nasıl kollarına mankenleri takıp gezerlerdi?