29 Temmuz 2008 Salı

Dersler biter, dönem biter ama bloglar bitmez :)

Şu günlerde İstanbul’da staj yapmaktayım ve geçen hafta basit bir havale için Vakıf Bank’a gitmek zorunda kaldım. Vakıf Bank’ta diğer bankalar gibi 09:00’da açılıyor ama hizmet vermeye anca 09:25’te başlayabiliyor. Çünkü sistemlerinin açılması yarım saat alıyor. Bunun üzerine insanın aklına şu sorular geliyor. Kapıda yazan çalışma saatleri bankanın hizmet vermeye başladıkları saat mi? Yoksa çalışanların bankaya geliş saatleri mi? Eğer bankanın hizmet vermeye başladığı saat ise açılması 25 dakika süren sistemin daha önceden açılması gerekmez mi? Bunun üzerene bu sorduğum soruları aynen Vakıf Bank genel müdürlüğüne ilettim ama bir hafta geçmesine rağmen bir cevap gelmedi. Gönül isterdi ki böle bir eleştiri yazısı yazmak yerine her kanalda, her dakika reklamları dönen ve bangır bangır değiştiğini söyleyen Vakıf Bank’ın gerçekten değiştiğini gösteren bir teşekkür yazısı yazabilseydim.

Reklamlarında “biz değiştik” diyen Vakıf Bank’ın değişimi sadece tabeladan ibaret olduğunu anlamak pekte zor değil. Reklamlarında ki gibi yükselmesi gereken yeni vezneler değil hizmet kalitesidir. Değişmesi gereken duvarların rengi değil kafa yapısıdır. Bu işler öyle zıplayıp, hoplayıp bankada dans etmekle olmaz. Bir an önce bunun farkına varılması ve hepimizin bankası olacaklar ise de şarkı söylemeyi bırakıp vaat ettikleri saatte hizmet verme başlamalıdırlar.

1 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Bence de olmaz. Ama işte bunu görebilmek için vizyon lazım :)

Bekliyoruz yeni yazılarını.